علي موسوي: مجيدي تصميم درستي گرفت

 

مهاجم سابق استقلال با حمايت از خداحافظي مجيدي مي‌گويد او خواسته در اوج از فوتبال کناره‌گيري کند.


 

سيدعلي موسوي درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: من هم شنيده بودم که مجيدي شايد خداحافظي کند اما واقعا غافلگير شدم. او سال گذشته هم از فوتبال خداحافظي کرد اما چون تصميمش احساسي بود به فوتبال بازگشت. الان هم نمي‌دانم به چه دليل از فوتبال رفته است. معمولا وقتي بازيکن خوب کار مي‌کند و روي او حساب ويژه‌اي مي‌شود از فوتبال نمي‌رود. مجيدي بازيکني بود که در استقلال خوب جواب مي‌داد و شايد خواسته در اوج و قبل از اينکه خراب شود از فوتبال خارج شود. به هرحال يکي از نگراني‌هاي يک فوتباليست اين است که نکند آنچه را که بدست آورده براحتي از دست بدهد. او مي‌توانست ادامه دهد و در اوج باشد اما خواست تا در اوج خداحافظي کند.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که به نظرش بهتر نبود در يک بازي مشخص و با برنامه ريزي قبلي اين بازيکن از فوتبال مي‌رفت، اظهار کرد: در اين چندساله، يکي از کساني که با برنامه‌ريزي خداحافظي کرد مهدوي‌کيا بود. اما ديديد که خداحافظي با برنامه ريزي او چه شد و در نهايت با تلخي به پايان رسيد. از طرفي ديگر نمي‌توان روي حرف مسئولان باشگاه‌ها هم حساب کرد. يکي مي‌گويد فلان تيم خارجي را مي‌آورم و يکي ديگر مي‌گويد فعلا صبر کن و همه اينها در حاليست که ما پول براي برگزاري يک ديدار دوستانه براي تيم ملي کشورمان را هم نداريم. بنظرم تنها کسي که مي‌تواند براي خداحافظي برنامه ريزي کند خود بازيکن است. مجيدي خودش خواسته اينگونه از فوتبال برود و بايد به تصميمش احترام گذاشت.

موسوي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال از نبود مجيدي ضرر مي‌کند يا خير، بيان کرد: بطور کلي خوب نيست که يک تيم به يک نفر تکيه کند و شايد الان که مجيدي نيست مسئولان استقلال و کادرفني اين تيم مجبور شود تا برنامه ريزي‌هاي جديدي بکند و شايد نبود مجيدي براي استقلالي‌ها سنگين تمام شود و شايد هم اتفاق خاصي رخ ندهد. به هرحال من فکر مي‌کنم مجيدي بهترين تصميم ممکن را گرفت که خداحافظي کرد.

او در پاسخ به اين سوال که بنظرش مجيدي در مربيگري موفق خواهد شد، گفت: سيستم مربي‌گري و بازيکن در فوتبال ايران بسيار متفاوت است. مربي‌گري در ايران يک استارت خوب مي‌خواهد و مربي‌گري در ايران اخلاق و شگرد خاصي هم دارد. برخي‌ها اين اخلاقيات را بلد هستند و مي‌دانند که چه تيمي بروند که موفق باشند و عده‌اي هم بلد نيستند و به جايي نمي‌رسند. مجيدي شخصيتي دوست داشتني و آرام دارد و در ايران اين شخصيت‌ها موفق نمي‌شوند. در ايران مهم‌تر از دانش، مسائل حاشيه اي در موفق بودن يک مربي نقش بازي مي‌کند.

مهاجم سابق استقلال که سالها با مجيدي زوج خط حمله آبي‌پوشان را تشکيل مي‌داد در پايان با اشاره به خاطره‌اي از اين بازيکن تصريح کرد: در ليگ 78 بود که من سه گل با آقاي گلي فاصله داشتم. با چوکا تالش بازي داشتيم و مجيدي قبل از بازي به من گفت که علي من پشت سر تو بازي مي‌کنم و اين بازي آقاي گلت مي‌کنم. خلاصه ما به ميدان رفتيم و در نهايت شش گل زديم که يک گل را من زدم و پنج گل ديگر را من پاس گل دادم که سه گلش را مجيدي زد. خلاصه قرار بود ما آقاي گل شويم ولي مجيدي را به سمت آقاي گلي در آن ديدار هل داديم. من و مجيدي چشم بسته همديگر را پيدا مي‌کرديم و او يکي از بهترين فورواردهاي ايران بود.


Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سيدعلي موسوي ,خداحافظي فرهاد مجيدي,فوتبال,,خداحافظي ,فرهاد,مجيدي,فرهاد مجيدي,استقلال,استقلالیها, استقلالی ها, وب سایت رسمی فرهاد مجیدی,مهدوي‌کيا ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.